Cześć,
w grudniu 2023 odbierałem narzeczoną z dworca PKP w Radomiu. Pod dworcem jest parking, który został podnajęty firmie WEIP. Można tam płacić poprzez SKYCASH.
Wybrałem odpowiednią strefę, włączyłem parkowanie.
Po powrocie zastałem mandat na 180 zł. Odwołanie w WEIP pokazało, że problem jest po stronie skycash.
Raport z parkowania otrzymany ze SKYCASH pokazywał, że parkowałem w strefie płatnego parkowania w Radomiu, a nie na tym dedykowanym parkingu.
Wysłałem Skycash screen pokazujący, że wybrałem ten parking. Oni nadal na swoim. Skontaktowałem się z infolinia i konsultant polecił poprosić "o dokładną analizę techniczną zgłoszenia".
Napisałem w tej sprawie. Ponad miesiąc cisza. Zadzwoniłem więc na infolinię, napisano ponaglenie w tej sprawie i dosłownie za chwilę dostałem mejla, że potwierdzają poprzednie ustalenia. Czyli nikt się prawdopodobnie nawet w to nie zagłębił!
Żenująca postawa, a do tego w komentarzach Google inni też mieli taki problem.
Uważajcie! Ja tak straciłem blisko 200 zł.