Samsung odmawia uznania reklamacji Monitora LED
Witam.
Dwa miesiące temu na ekranie mojego monitora pojawiła się czarna linia wypalonych pikseli.
Po kilku tygodniach pojawiła się druga,a potem kolejna.
Na dzień dzisiejszy jest już ich 6, więc po rejestracji monitora na stronie samsung zgłosiłem jego reklamacje.
Dodałem zdjęcia i opis.
Monitor użytkuje 2,5 roku więc zostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji.
Zadowolony przygotowałem już karton do wysyłki , ale otrzymałem maila o nieuznaniu gwarancji.
Samsung twierdzi, że uszkodzenie powstało na skutek działania mechanicznego i użytkowania niezgodnego z warunkami instrukcji obsługi.
Monitor oczywiście był użytkowany prawidłowo , nigdy nie spadł, ani nie uległ żadnemu innemu uszkodzeniu mechanicznemu.
Dziwi mnie bardzo ta opinia, gdyż ekran został poddany analizie jedynie na podstawie zdjęć ,które wysłałem.
Jak waszym zdaniem mogę walczyć o swoje ?