Samsung odmawia uznania reklamacji Monitora LED

Marcino1985
Marcino1985

Witam.


Dwa miesiące temu na ekranie mojego monitora pojawiła się czarna linia wypalonych pikseli.

Po kilku tygodniach pojawiła się druga,a potem kolejna.

Na dzień dzisiejszy jest już ich 6, więc po rejestracji monitora na stronie samsung zgłosiłem jego reklamacje.

Dodałem zdjęcia i opis.

Monitor użytkuje 2,5 roku więc zostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji.

Zadowolony przygotowałem już karton do wysyłki , ale otrzymałem maila o nieuznaniu gwarancji.

Samsung twierdzi, że uszkodzenie powstało na skutek działania mechanicznego i użytkowania niezgodnego z warunkami instrukcji obsługi.

Monitor oczywiście był użytkowany prawidłowo , nigdy nie spadł, ani nie uległ żadnemu innemu uszkodzeniu mechanicznemu.

Dziwi mnie bardzo ta opinia, gdyż ekran został poddany analizie jedynie na podstawie zdjęć ,które wysłałem.

Jak waszym zdaniem mogę walczyć o swoje ?


595831325967454341523878_1597296878tZR73tiiJV2LcxHUQB87cY.jpg


595831325967454341523878_1597296915LIBKwK4rOeFuajg2MYKXZL.jpg

595831325967454341523878_1597296945vf3Shi849nSiytOSPuqIkY.jpg

595831325967454341523878_1597296968RL82TSxyvxUkbe5z9rEL10.jpg



595831325967454341523878_15972969954Tdgv4ruDx8p2Dp67Sszc0.jpg