Jak Euro AGD rozpatruję rękojmie 43 dni

Anginsan
Anginsan

Hej dzisiaj mam dla was ciekawostkę 

Sklep Euro.com.pl 

Przez 43 dni nie potrafi naprawić telefonu z tytułu rękojmi :)

Kasy nie chcą oddać, telefon nie wiedzą kiedy wróci tak na dobrą sprawę to nie wiedzą w sumie nic ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Od około 5 dni twierdzą, że telefon jest naprawiony, ale nie potrafią powiedzieć co naprawili i kiedy przewidują zakończyć naprawę czy też zwrot produktu.  

O protokole z naprawy też można zapomnieć.

Wersja trochę dłuższa dla ciekawskich: 

Przechodząc do meritum telefon zgłoszony do naprawy z tytułu rękojmi. 14 dnia potwierdzenie od sklepu, że wada wykryta i telefon zostanie naprawiony. 

W momencie kiedy zacząłem naciskać i stwierdziłem, że trochę już przegięcie czekać na telefon ponad miesiąc z naprawą: telefon magicznie się naprawił ale jak wyżej nikt nie wie co naprawiono jak naprawiono nie ma protokołu z naprawy nikt nic nie wiem w skrócie.

Powołałem się na zapis: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W art. 561 § 2 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) uregulowano, że sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.  

I napisałem, że odstępuję od umowy ale według euro nie mogę bo telefon naprawiono i mam czekać może kolejny miesiąc jak mi go łaskawie oddadzą.

Aha i dostałem 80 zł jak rekompensatę  :) Jednak nie skorzystam 

Poniżej screny, aby nie było, że wymyślam i kogoś pomawiam.

Artykuł w celu informacyjnym aby każdy się zastanowił do co jakości obsługi serwisowej danego podmiotu. 

i czy chciałby aby tyle trwała jego naprawa ?