Modelka wygenerowana przez AI pojawiła się na okładce Playboya

modelka wygenerowana przez ai pojawila sie na okladce playboya

Magazyn Playboy, znany na całym świecie za swoje wydania z udziałem pięknych kobiet, postanowił pójść o krok dalej, przedstawiając na swojej okładce modelkę, która nie istnieje w rzeczywistości. To Samantha Everly, postać wykreowana przez zaawansowane technologie sztucznej inteligencji. Czy inicjatywa ta oznacza rewolucję w mediach i rozrywce? Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku.

Kim jest Samantha Everly?

Samantha Everly to pierwsza wirtualna postać na okładce Playboya, stworzona przy użyciu technologii sztucznej inteligencji przez platformę XChatter. Nie jest to zwykła kreacja cyfrowa. Samantha posiada bowiem nie tylko wizualną atrakcyjność, ale także zestaw charakterystycznych cech osobowości, w tym przyjemny głos i wyrazisty charakter. Dzięki tym cechom jest w stanie wchodzić w interakcje z ludźmi w sieci, oferując im rozrywkę oraz doświadczenia komunikacyjne zbliżone do tych ludzkich.

Wykorzystanie zaawansowanych technologii pozwoliło Samancie na prowadzenie rozmów z tysiącami użytkowników na całym świecie, w ich językach ojczystych. Porusza przy tym szeroki zakres tematów, od sportu po kulturę, co czyni ją niezwykle wszechstronną postacią cyfrową. Ponadto, Samantha jest zaprogramowana, aby wprowadzać elementy humoru do swoich interakcji, co sprawia, że jest nie tylko towarzyszką, ale też źródłem rozrywki dla swoich rozmówców.

Samantha Everly - modelka wygenerowana przez sztuczną inteligencję na okładce magazynu Playboy

Zmiana paradygmatu w mediach

Umieszczenie wirtualnej postaci na okładce magazynu Playboy nie jest tylko zwykłą nowinką redakcyjną. To wyraźny sygnał, że granice między rzeczywistością a kreacją cyfrową stają się coraz mniej wyraźne. Wprowadzenie Samanthy Everly do świata mediów podkreśla rosnącą rolę, jaką sztuczna inteligencja odgrywa w branży rozrywkowej i medialnej. To również świadczy o zmieniającym się krajobrazie mediów, gdzie cyfrowe kreacje mogą współistnieć obok realnych postaci.

Tworzenie wirtualnych postaci, które mogą wchodzić w interakcje z prawdziwymi ludźmi, otwiera przed mediami, marketingiem oraz edukacją nowe możliwości. Samatha Everly, wykorzystując swoje konta w mediach społecznościowych, staje się nie tylko narzędziem marketingowym, ale też platformą rozrywkową. To przekracza tradycyjne ramy wydawnictwa i otwiera dyskusję na temat roli AI w społeczeństwie.

Modelka AI na marcowej okładce Playboya

Perspektywy i implikacje społeczne

Inicjatywa ta ma na celu nie tylko dostarczenie rozrywki, ale także zbadanie nowych form interakcji społecznych. Interakcje z wirtualnymi postaciami, takimi jak Samantha, mogą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy samotność staje się coraz większym problemem społecznym. Projekt Samanthy Everly jest ważnym krokiem w kierunku zrozumienia potencjału technologii sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości komunikacji i relacji międzyludzkich.

Dyrektor generalny XChatter, Derick Manlapeg, podkreśla, że za powstaniem projektu stoi chęć stworzenia pozytywnego wpływu na życie społeczne użytkowników. To pokazuje, że zaawansowane technologie mogą służyć nie tylko biznesowi i rozwojowi, ale także wspieraniu ludzi w codziennym życiu.

Umieszczenie wirtualnej postaci na okładce Playboya to nie tylko odzwierciedlenie postępu technologicznego, ale także zaproszenie do refleksji nad przyszłością mediów, komunikacji i relacji międzyludzkich w erze cyfrowej. Czy będziemy świadkami dalszej bliskiej współpracy między ludźmi a cyfrowymi kreacjami? Czas pokaże, jakie jeszcze zmiany przyniesie rosnąca obecność sztucznej inteligencji w naszym życiu.

Udostępnij ten artykuł
Link do skopiowania
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Warto również przeczytać

Polecenia dzięki którym efektywnie wykorzystasz ChatGPT

exai darmowy ebook z promptami