Ups, mamy problem - czyli farsa z P&G na Allegro

ejpi
ejpi

Cała sprawa dotyczy domniemanych intencji - ale nie uzyskałem żadnej pomocy więc pozostawiam jej waszej ocenie.

Piszę tę treść głównie po to aby ostrzec potencjalnych kupujących.


Sprawa ma się tak. P&G prowadzi kampanie cashback w której za zakupy powyżej podanych kwot można uzyskać zwrot w postaci kuponu.

Na tę informację natknałem sie na stronie głównej Allegro jako jeden z promowanych górnych bannerów na stronie.

Jako że często dokonuje zakupów produktów P&G temat mnie zainteresował.

Wszedłem na strone promocji https://www.everydayme.pl/test... - widzę że wszystko jasne. Jeden zakup produktów na kwotę powyżej 200zl to zwrot 50zl. Konieczny paragon/faktura za jeden zakup. Na liście sklepów które można wybrać widnieje Allegro - więc wszystko wygląda legitnie.

(nawet Allegro ma regulamin tej akcji https://allegro.pl/regulaminy/...)

Wracam na allegro żeby dokonać zakupu.

Skompletowałem koszyk produktów - husteczki i pieluchy. Zamawiam.

59586c315967414242523878_1670524703q3LdBDGSfbbIQGRnZN8ExC.jpg


Jako że już wielokrotnie dokonywałem zakupów na Allegro w sklepie P&G, wiem że faktura/paragon przychodzi mailowo po kilku dniach. Nie spieszy mi się.

Dostaję informację mailowo że produkty są w różnych magazynach i będą wysłane oddzielnie (jako 3 przesyłki). Nie przeszkadza mi to, jako że widzę że zostały nadane tego samego dnia. Odbieram produkty, jakosć przesyłki i produktów jak zwykle super.


I tutaj zaczyna się farsa...

Otrzymuje po kolejnym dniu maila z fakturą i za chwilę maila z kolejna. Widze, że zakup którego dokonałem jednorazowo, został wysłany trzema osobnymi przesyłkami oraz rachunek został rozbity na dwa osobne - nie widzę w tym logiki ale ok, nie ważne. Sklejam screeny z dwóch rachunków w jeden i zgłaszam się po mój zwrot na EverydayMe.

I tutaj otrzymuje maila (z nutką ironi - "ups, mamy problem"):

59586c315967414242523878_1670525077YQVR6zYsXl1LTk7oLj67AP.jpg


Ok, poirytowany (gdyż dlaczego mam się zajmować jakimiś wyjaśnieniami), piszę wiadomość do sprzedającego o korektę rachunku aby wszystkie pozycje znalazły się na jednym. Jednak ku mojemu zaskoczeniu odpowiedź jest taka:

59586c315967414242523878_1670525209nTMAseRnMJelW8atRXUF2s.jpg


Cooo? Przecież to nie moja wina że zostały podzielone??!! Nie ma nawet informacji przy ofertach na allegro, że może wystąpić taka sytuacja.

Odpisuję, że przepraszam, ale zakupu dokonałem w taki sposób żeby skorzystać z promocji więc prosze o wsparcie - jednak już bez odpowiedzi.


Allegro również nie jest w stanie pomóc gdyż cytuję:

59586c315967414242523878_1670525383XsDotaaCaDHHFqjJhXgTKL.jpg


Moja obszerniejsza odpowiedź wraz z kontunuacją tematu dostępna w dyskusji na allegro:

https://spolecznosc.allegro.pl...


Także zalecam ostrożność w takich akcjach - gdyż chyba już nastały czasy że nawet mimo renomy dwóch marek w tym przypadku i tak zostajemy sami, z mniejszą ilością złotówek, i informacją że wszystko jest ok. I myślę że nie jestem w tym jedyny.