Marka odzieży sportowej Hummel atakuje mundial w Katarze i projektuje koszulki z niewidocznym logo
  • 0
  • 2
28.09.2022

Marka odzieży sportowej Hummel atakuje mundial w Katarze i projektuje koszulki z niewidocznym logo

Duńska marka odzieży sportowej Hummel opublikowała w mediach społecznościowych oświadczenie, w którym ostro skrytykowała FIFA i nadchodzące Mistrzostwa Świata w Katarze. „Nie chcemy być widoczni podczas turnieju, który kosztował życie tysiące ludzi” – czytamy w oświadczeniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2022

Jak Polacy kupują online? Wyniki badania opinii

Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to kategorie produktów najczęściej kupowane w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy, patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%), czas realizacji zamówienia (44%) i oferowane rodzaje dostaw (38%). Z zakupów online korzystamy kilka razy w miesiącu, a większość z nas jest zadowolona z jakości obsługi oferowanej sklepy internetowe (60%). Coraz częściej kupujemy też mobilnie (51%). Taki obraz e-commerce w Polsce pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Mokka (Revo Technologies).