Adobe uniemożliwia mi korzystania z oprogramowania, za które zapłaciłem

huginn9
huginn9

Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?


Chciałem zainstalować pakiet Adobe CS6, który kupiłem sobie jeszcze będąc na studiach (dla niewtajemniczonych był to wtedy koszt ok. 1500 zł). Przydaje mi się to, ponieważ obecnie korzystam tylko od czasu do czasu i nie ma sensu (dla mnie) płacić milionów za subskrypcję najnowszego CC co miesiąc.


Pobieram oprogramowanie z oficjalnej strony, instaluję; wchodzę w moje konto i przepisuję stamtąd klucz zarejestrowanego wcześniej produktu. I dostaję informacje, że nie można aktywować tego produktu. OK, piszę do supportu, chcą aby podać im klucz: 


5958707a6151594542426378_1663099124GRsH75fzwQfc2mubkgEo52.jpg

 

Widać próbują mi wcisnąć zakup CC. Mówię, że chce mieć dostęp do produktu za który zapłaciłem. Odsyłają mnie do strony, która mi oznajmia, że jak nie działa mi klucz, to pewnie został zablokowany: 


5958707a6151594542426378_1663099236oba0Q7KmteFicuCJMKBeBQ.jpg


Jednak gościu z supportu potwierdza, że z kluczem jest wszystko ok. Jeszcze dostaję takiego linka, który próbuje mi dalej wcisnąć zakup CC: https://www.adobe.com/genuine/landing-dnr.html?promoid=791Y6S4Z


5958707a6151594542426378_16630994068XTkAj6haRBkNIOR8lKf9e.jpg


Po tej rozmowie dziwnym trafem nie mam już nawet możliwości zobaczenia mojego wcześniej zarejestrowanego pakietu CS6. No proszę Państwa złośliwość rzeczy martwych i zbieg okoliczności. 


5958707a6151594542426378_1663099654qQuFkZo8RdMsOqoXPkb8jz.jpg


Nie polecam tej firmy. Od teraz jeszcze bardziej, ha tfu.