ASZ_avatar

Rusza kampania "Mróz, honor, ojczyzna". Rząd przekona Polaków, że ogrzewanie jest antypolskie

Łukasz Jadaś

05 sierpnia 2022, 14:11 · 1 minuta czytania
"Kiedy jest zima, mym honorem jest marznąć". To jedno z haseł nowej kampanii billboardowej, którą zapowiedziała Kancelaria Premiera. Już od 1 października w całym kraju plakaty na ulicach przypomną Polakom, że wielkim zaszczytem jest zmarznąć za ojczyznę.


Rusza kampania "Mróz, honor, ojczyzna". Rząd przekona Polaków, że ogrzewanie jest antypolskie

Łukasz Jadaś
05 sierpnia 2022, 14:11 • 1 minuta czytania
"Kiedy jest zima, mym honorem jest marznąć". To jedno z haseł nowej kampanii billboardowej, którą zapowiedziała Kancelaria Premiera. Już od 1 października w całym kraju plakaty na ulicach przypomną Polakom, że wielkim zaszczytem jest zmarznąć za ojczyznę.
Fot. 123rf.com
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Kampania wypromuje poczucie zimna, odrętwienia, oraz przeziębienia i odmrożenia jako cnoty patriotyczne. Ma oswoić Polaków z temperaturami poniżej zera w mieszkaniach oraz przypomnieć o gorących, słowiańskich duszach, które nie potrzebują ogrzewania z zewnątrz.


- Ja cieszę się, że coraz mniej obawiamy się tych przymrozków, tej zimy, i to jest dobre podejście, szanowni państwo - zapewnił Mateusz Morawiecki na konferencji prasowej i podkreśłił, że moda na ogrzewanie jest w odwrocie.

Premier prezentując wizualizację billboardów przypomniał, że wiele antypolskich środkowisk w naszym kraju ulega zachodniej ideologii.

- Może tam, w dalekiej Brukseli, panuje moda na Celsjujsze, na Farenheity, ale drodzy państwo, powiem tak: nic nie ogrzeje tak serca Polaka jak poezja śpiewana Jana Pietrzaka - zażartował Mateusz Morawiecki. Jak czytamy w komunikacie Kancelarii Premiera, na kolejne miesiące szybkowane są także kampanie zniechęcające do masła i cukru.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.