Kampania wypromuje poczucie zimna, odrętwienia, oraz przeziębienia i odmrożenia jako cnoty patriotyczne. Ma oswoić Polaków z temperaturami poniżej zera w mieszkaniach oraz przypomnieć o gorących, słowiańskich duszach, które nie potrzebują ogrzewania z zewnątrz.
- Ja cieszę się, że coraz mniej obawiamy się tych przymrozków, tej zimy, i to jest dobre podejście, szanowni państwo - zapewnił Mateusz Morawiecki na konferencji prasowej i podkreśłił, że moda na ogrzewanie jest w odwrocie.
Premier prezentując wizualizację billboardów przypomniał, że wiele antypolskich środkowisk w naszym kraju ulega zachodniej ideologii.
- Może tam, w dalekiej Brukseli, panuje moda na Celsjujsze, na Farenheity, ale drodzy państwo, powiem tak: nic nie ogrzeje tak serca Polaka jak poezja śpiewana Jana Pietrzaka - zażartował Mateusz Morawiecki. Jak czytamy w komunikacie Kancelarii Premiera, na kolejne miesiące szybkowane są także kampanie zniechęcające do masła i cukru.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.