Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl testuje stację refill

Lidl uruchomił pierwszą w Wielkiej Brytanii inteligentną stację do uzupełniania detergentów do prania w supermarkecie, aby pomóc klientom ograniczyć koszty i zużycie plastiku.
Reklama

Rozpoczęty w Kingswinford w West Midlands sześciomiesięczny program pilotażowy we współpracy z chilijskim start-upem Algramo pomoże zaoszczędzić 2970 jednorazowych plastikowych pojemników z jednego sklepu.

Lidl oszczędza plastik

Kupujący w sklepie w Kingswinford mogą teraz kupić dedykowaną, w 100% nadającą się do ponownego przetworzenia butelkę, napełnioną do wyboru czterema detergentami do prania marki Lidl w tej samej cenie, co standardowa butelka jednorazowa.

Po zakupie butelki uzupełniającej, wszelkie uzupełnienia zapewniają oszczędność 20 pensów – zmniejszając wydatki klientów, a także zużycie plastiku. 

Butelki uzupełniające zostały specjalnie i mają inteligentny chip, który umożliwia urządzeniu rejestrację i rozpoznanie butelki. Po zakończeniu procesu uzupełniania, kupujący mogą odebrać bilet z wydrukowanym  kodem kreskowym wybranego produktu i zapłacić przy kasie.

Maszyny do napełniania są w pełni zautomatyzowane – dzięki czemu proces jest prosty i szybki.

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Gazetki promocyjne - Lidl