Zostałem bezczelnie okradziony przez Glovo !
Witam społeczność wykopu. Do tej pory byłem tutaj tylko obserwatorem ale tradycyjnie wydarzyło się coś co skłoniło mnie do zrobienia tego artykułu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mianowicie w ostatni piątek 26.11.2021 złożyłem zamówienie przez aplikację Glovo wybierając płatność gotówką.
Glovo nie wykonało usługi którą zamawiałem ponieważ przyjechała tylko połowa mojego zamówienia. Zamawiałem 2 x Burger Drwala na Ostro a przyjechał jeden. Połowa zamówienia mnie nie interesowała więc odmówiłem jego przyjęcia i naturalnie nie zapłaciłem za nie. Po chwili dostałem e-maila od Glovo że moje zamówienie zostało anulowane i ściągnęli mi pieniądze za zamówienie z mojej karty która była podpięta pod aplikację.
Glovo twierdzi że powinienem zapłacić pani kurier, mimo że nie wywiązali się z umowy i nie dostarczyli mi tego co zamówiłem, a następnie zgłosić problem w aplikacji i wtedy otrzymałbym zwrot za niedostarczony produkt i że teraz nie mogą nic z tym zrobić i nie zwrócą mi pieniędzy, pomimo że ja tutaj niczym nie zawiniłem. Zostałem bez zamówionego jedzenia i bez pieniędzy za nią na koncie. Nie wyraziłem zgody na użycie mojej karty w tej transakcji a Glovo zapiera się że wybrałem płatność kartą. Pierwszy raz w życiu spotkałem się z taką sytuacją.
Złożyłem reklamację w moim banku o cofnięcie przelewu z tytułu niewykonania usługi, ale to może trochę potrwać i nie mam pojęcia jak się zakończy. Napisałem również maila do UOKIKu i czekam na odpowiedź. Zostali również przeze mnie odpowiednio ocenieni gdzie trzeba. Byłem ich klientem od lat. Okradli mnie na 41,20 ale stracą więcej bo już nigdy nie skorzystam z ich usług. Wiem że nie jest to duża kwota ale nie zamierzam odpuszczać. Poinformuję Was jak to się skończy. Tymczasem przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Proszę o komentarze co o tym myślicie i ktoś może miał podobną sytuację? Dziękuję za uwagę (ʘ‿ʘ)