Stomatolog w LuxMed przeciął mi język a PZU odmawia wypłaty odszkodowania

 W dniu 28.08.2021 byłem na wizycie u stomatologa w Krakowie podczas której lekarz przeciął mi język (oczywiście nieumyślnie ale jednak). Krwawiło dość mocno i zszył to na miejscu (5 szwów). Jednak chwilę po wyjściu z gabinetu szwy zaczęły się rozchodzić i zaczęło mocno krwawić. Wróciłem po poprawkę i zszył jeszcze raz. Chwilę po powrocie do domu rozeszły się wszystkie szwy więc pojechałem na SOR gdzie zszyli ponownie tym razem poprawie.

Za usługę stomatologiczną (było to proste wypełenie) zapłaciłem pewłną kwotę a od lekarza nie usłyszałem nawet przepraszam. Nie mogłem mówić przez parę dni bo szwy pękały i nie mogłem pracować. Musiałem nakupić jakiś płynów i tabletek żeby się leczyć.

Złożyłem reklamację do LuxMed którą przekierowali do PZU, dzisiaj otrzymałem ciekawą odwiedz o odmowie wypłaty czegokolwiek. Zrzuty poniżej.


Znacie może jakiś skuteczny sposób odwołania się od tego?


Wypis z SOR


595874305967454141426378_1631729656q2dAPtAlYNDnYrZHvCuxzk.jpg


Decyzja odmowy 

595874305967454141426378_1631729532S7cb367KmvsopoianLbQtY.jpg

595874305967454141426378_1631729544j1Ad2ULrruhK80VNGZlJvo.jpg