O niekompetencji banku ING gdy dochodzi do oszustwa

aleksc
aleksc

Kontynuuję temat oszustwa z wpisu: https://www.wykop.pl/link/6220...


Tym razem będzie o niekompetencji banku ING. Zanim zorientowałem się, że zostałem oszukany to poprosiłem bank ING by potwierdził z bankiem Fidelity (z Afryki), że odbiorca dostał pieniądze, bo twierdził że ich nie otrzymał. Czekałem wiele dni i bank ING twierdził, że wysłał wiadomość do banku Fidelity, ale nie otrzymał od nich odpowiedzi. W końcu sam skontaktowałem się z bankiem Fidelity na facebooku i o dziwo bez najmniejszego problemu uzyskałem informację, że mój przelew dotarł. To był też moment, w którym zorientowałem się o podmianie rachunku i wysłaniu pieniędzy na konto oszusta (opis w linku wyżej). Zwróciłem się do banku ING żeby wysłali prośbę o zwrot pieniędzy, bo tak kazał mi zrobić bank Fidelity. No i znowu bank ING twierdzi, że wysłał taką prośbę, ale nie ma odpowiedzi od banku Fidelity. Napisałem więc emaila do banku Fidelity i otrzymałem odpowiedź, że żadna wiadomość z banku ING do nich nie przyszła:



595874305941594141523878_1631250784hMuvmBExBlIw8veEzeNJyo.jpg



Jak to jest, że ja nie mam problemu z kontaktem z bankiem z innego kontynentu a bank ING ma? To znaczy twierdzi, że nie ma tylko nie dostaje od nich odpowiedzi?