Celem zaplanowanej przez Narodowy Fundusz Zdrowia kampanii ma być edukacja dotycząca żywienia szpitalnego. Zwrócenie uwagi na mechanizm planowania posiłków, dostosowanych do jednostek chorobowych, z którymi zmagają się pacjenci szpitali.
Na obecnym etapie NFZ zaprasza agencje do składania wstępnych ofert, by na ich podstawie oszacować wartość planowanego przetargu i kampanii. Wybrana w późniejszym przetargu agencja zajmie się m.in. dedykowaną stroną internetową, materiałami edukacyjno-informacyjnymi, organizacją webinarów, organizacją plebiscytu itp.
Kampania zaplanowana została na 8 miesięcy. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 lipca.
komentarze (5)
mam hasło! ZDROWIEJ NIENAŻARTY!
Odpowiedzmoże lepiej wydać tą kasę na poprawę jakości żywności serwowanej w szpitalach?
OdpowiedzPropaganda jest tańsza i łatwiejsza od rozwiązywania problemów. Przykład idzie z góry
OdpowiedzPewnie, że polakom można pluć w mordę tak jak robi to teraz NFZ, bo p0lak nigdy ręki nie podniesie - zawsze karnie zbity, opluty i zeszmacony będzie dalej przytakiwał głową. Może paluszkiem pogrozi ze złości, ale na więcej go nie stać. Dlatego plują i będą wam pluć w mordę, bo jesteście słabsi od wygłodniałej (może i na szpitalnej diecie) szkapy.
OdpowiedzMoże skupić się na poprawie jedzenia a nie wizerunku jedzenia?
Odpowiedz