Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 21 godz
  • 12 min
  • 31 sek
Owoce i warzywa

FructoFresh, czyli jak Francuzi niszczyli polskiego producenta sałatek

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2021, 15:09
  • Aktualizacja: 15-06-2021, 20:55
Firma FructoFresh działa na rynku francuskim od 2007 r. Jej problemy zaczęły się 10 lat później, kiedy Delifruits, francuski konkurent, rozpoczął kampanię oszczerstw wobec polskiego producenta.
FructoFresh, czyli jak Francuzi niszczyli polskiego producenta sałatek
FructoFresh, polski producent sałatek, doświadczył szeregu szykan i oszczerstw ze strony francuskiego konkurenta. fot. shutterstocl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Firma FructoFresh działa na rynku francuskim od 2007 r. 
  • Problemy FructoFresh zaczęły się 10 lat później, kiedy Delifruits, francuski konkurent, rozpoczął kampanię oszczerstw przeciwko FF.
  • Analiza problemów producenta sałatek wskazuje, że francuskie urzędy pozwalają francuskim firmom budować swoją pozycję na łamaniu prawa europejskiego, ze szkodą dla bezpieczeństwa konsumentów i integralności jednolitego rynku.
Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (4)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marek 2021-06-15 16:04:42

    Nie tylko Francuzi faworyzują rodzimych producentów. Robi tak większość krajów UE a w szczególności Niemcy czy Włosi. To jest powszechne i normalne. Dziwi mnie za to fakt, że dla Polaków to zupełnie nie ma znaczenia gdzie jest wyprodukowana żywność, którą kupują. Głupi cukier waniliowy wolimy kupić od firmy niemieckiej niż od polskiej, sklep portugalski a nawet litewski za każdym rogiem. To jest dla mnie właśnie nienormalne zachowanie taki zupełny brak patriotyzmu zakupowego. Ale skoro połowa społeczeństwa nie wie, że płaci VAT to trudno też się dziwić. Ale żeby nie było - takie chamstwo co spotkało FF należy tępić z całą mocą.

    Odpowiedz
    • niki 2021-06-15 19:04:42

      Ten mały koleś z Agrounii chwalił się ostatnio nałożeniem przez UOKiK kary na Biedronkę 60mln zł, właśnie za brak / złe oznaczenie kraju pochodzenia towarów. A konsument kupuje to co jest. To sprzedawcy powinni być tym ogniwem łańcucha dystrybucji którym wizerunkowo powinno zależeć na sprzedaży najlepszych towarów, z zaznaczeniem że najlepszych krajowych. Czy idąc do jubilera pytasz się, czy złoto w pierścionku który zamierzasz kupić zostało zrabowane z żydowskich depozytów bankowych, albo zostało wykradzione w XV wieku przez konkwistadorów, ... Obwinianie społeczeństwa, czyli kogo konkretnie? Konkretnie to można (z imienia i nazwiska) obwiniać kierownictwo sieci sklepów za prowadzoną politykę sprzedażową.

      Odpowiedz
  • Znafca 2021-06-15 21:04:49

    Wszystko pięknie, a pozwaliśmy ich do Brukseli czy tam innego Sztrasburga? Bo jak się tak bawią to powinni im dosolić karę, a jak nie to trzeba gnoić firmy francuskie w Polsce, ale może nasz rząd jest na to za cienki w uszach.

    Odpowiedz
  • Miecz 2021-06-16 10:20:32

    Przestaję kupować w Carrefour, Auchan, E.Leclerc, Leroy Merlin, Decathlon, Orange. BTW w Paryżu wciąż mają ulicę im. Stalina, mają w d. miliony jego ofiar.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!