Halo!! Czy IKEA mnie słyszy ??

pmpmp07
pmpmp07

Zauważyłem że IKEA szybciej reaguje na reklamacje drogą "Wykopową" niż poprzez wskazany w regulaminie adres mailowy dlatego załączam zdjęcia tego co od IKEA otrzymałem w ramach zamówienia internetowego. Na 10szt dostarczonych krzeseł 6szt było połamanych albo poobijanych.


Dotyczy: zamówienia nr 1187840270

Maila z reklamacją wysłałem zgodnie z regulaminem na adres reklamacja.ikea.pl@ikea.com zgodnie z regulaminem świadczenia usług przez IKEA RETAIL Sp.  z.o. , niestety nie było reakcji ze strony IKEA na moje zgłoszenie


Jak by się ktoś zastanawiał czy kupować coś przez internet z IKEA to wiecie ten tego...


595878775a51554441525578_1620123566CdHnLVD7xS0c77XA60pQj9.jpg

595878775a51554441525578_1620123577mpw25dDAN5rODdaLHN3D6w.jpg

595878775a51554441525578_1620123585u6Yuk2fZA4SBoQfbkC42rr.jpg

595878775a51554441525578_1620123619a5FiYbKWDSebTQHlezdzvB.jpg

595878775a51554441525578_16201236027m0SVc8Vg0WyjipLn3aRZM.jpg

595878775a51554441525578_1620123685xAIxzTL3kvc6l6eHZ34Ald.jpg