Uber Eats - najgorszy help support w Polsce

mieszkopow
mieszkopow

Witam,

Chciałem się dowiedzieć ile jest osób takich jak ja, które padły ofiarą UBER EATS. Po dokonaniu płatności przelewem za posrednictwem dotpay - jednej z ich opcji. Pieniądze zostały pobrane z konta, jednak zamówienie się nie pojawiło w aplikacji ani nie zostało także dostarczone. Kontakt z supportem Uber Eats to kpina. Nie ma podanego ani adresu e-mail ani kontaktu telefonicznego. Jest kontakt jedynie poprzez ich help desk, gdzie należy opisać problem, jednak nikt nie raczy się nim zająć, na odpowiedź czeka się miesiącami a i tak nie ma odezwu. Po zgłębieniu tematu okazuje się, że takich osób jest mnóstwo i nikt z tych osób nie otrzymał zwrotu pieniędzy. Czy jest możliwość ukarania takiej firmy? Dzwoniłem do prawnika rzecznika praw konsumenta, który powiedział, że firma nie jest zarejestrowana w Polsce i niewiele można w tej sytuacji zrobić. Co można w takiej sytuacji zrobić. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale sposób w jaki traktują ludzi. Chciałbym najbardziej, zebrac osoby poszkodowane i złożyć pozew zbiorowy.