SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od września do listopada 2020 było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF Classic, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od września do listopada 2020 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 16,1 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się o 0,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET. Jego udział w rynku wyniósł 9,5 proc. (w dół o 0,8 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TOK FM z udziałem na poziomie 9,2 proc., po wzroście o 0,7 pkt. proc.

Oczko niżej uplasowała się Eska (7,9 proc.; + 0,5 pkt. proc.), która przed rokiem była piąta. Z dziewiątej na piątą lokatę awansowało RMF Classic (+ 2 pkt. proc. do 5,9 proc.).

Rekordowy spadek Trójki

Z czwartej na trzynastą lokatę spadła Trójka, która odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2 pkt. proc. do 5,9 proc. udziału.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od września do listopada 2020 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce

52 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trujka
Trujka liderem spadków. Koszmarny koniec.
odpowiedź
User
trójkowicz
Przyspieszony zgon archaicznego formatu. Symbolem upadku było kilkaset głosów, aby znaleźć się w top3 listy przebojów. Tymczasem rośnie Wnet. Dla Trójki jedyną szansą jest stworzenie takiego RMF, ale na wyższym poziomie.
odpowiedź
User
bartosz
Dziwne. Tyle zmian, nowych prowadzących, nowa dyrekcja. Szok. Ciekawe co poszło źle... 🤔
odpowiedź