Samsung zepsuł mi Blu-Ray przez wadliwą aktualizację i nie chce mi naprawić

spicmen
spicmen

Cześć,

potrzebuję znów waszej pomocy ! ! ! kilka razy już mi pomogliście ustawić do pionu dużych producentów rtv agd jak np. akcje z SONY z tabletem xperia.

Dziś znów zwracam się o pomoc do was w nagłośnieniu jak potraktował mnie Samsung Polska którego przez lata byłem wielkim fanem sprzętu tv i telefonów.

W czerwcu większość użytkowników kin domowych blu-ray samsung dostała wadliwą aktualizację po której sprzęt CAŁKOWICIE przestał działać spotkało to miliony użytkowników na całym świecie https://hdtvpolska.com/spora-a...

Po wielu telefonach i prośbach na FB samsugna dostawałem cały czas informację "że problem jest im znany ale na razie nie wiedzą jak go rozwiązać"

w końcu po 2 miesiącach odezwałem się ponownie do samsunga na FB powiedzieli że sprzęt zostanie naprawiony w ramach "Akcji naprawczej Samsunga" 

Sprzęt został wysłany do najbliszego serwisu samsunga gdzie po tygodniu serwis stwierdził że pod spodem bluraya nie ma naklejki z numerem seryjnym (sprzęt ma 5-6lat był wielokrotnie przewożony ) 

Ogólnie jest znany problem odpadających naklejek z numerem seryjnym na produktach samsunga lodówkach i mikrofalach.

Serwis zaproponował 160zł za naprawę sprzętu który SAMSUNG MI ZEPSUŁ po wadliwej aktualizacji softu...............

Zadzwoniłem do Samsung POLSKA powiedzieli że nie naprawią mi tego jedynie odpłatnie........

słabo...........

bardzo słabo............

nigdy już nie kupię nic z pod marki Samsunga 


595831795951514641425578_1604679581MXpVBvSeOYA6q1eGJ84kVz.jpg