Media Markt anuluje zamówienie z Black Friday, tłumacząc się niedostępnością...

Maciej89
Maciej89

Kurz po aferze z OnePlus i NTT System jeszcze nie opadł, a Media Markt już postanowił wysunąć się na pozycję lidera w bzdurnych tłumaczeniach "dlaczego nie zrealizujemy twojego zamówienia".

W ramach Black Friday kupiłem w MediaMarkt ekspres do kawy DE LONGHI ECAM 25.462.B w promocyjnej cenie 1899zł.

Dzisiaj otrzymałem maila z informacją o anulowaniu zamówienia w związku z niedostępnością towaru. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że na stronie chwalą się dostępnością towaru w 24h i możliwością odbioru w godzinę:

595835305a51514743685578_brC7c6jTT5ZaWZgF1NjxNIs00RUjHaWt.jpg

Źródło: https://mediamarkt.pl/agd-male...
Co ważne - produkt był dostępny w promocji aż do poniedziałku.


Wiadomość o braku dostępności:

595835305a51514541523878_bjPbkhgULbKjG7TESyXQbYLshesf9SBL.jpg



Co można z tym zrobić? Poza przytaknięciem na anulowanie zamówienia?