Tatarzanka sugeruje klientom, że załatwiają się we własne łóżka
Aferka o której możecie przeczytać na głównej o Willi Tatarzanka to nie pierwszy raz kiedy goście mają poważne problemy z właścicielkami obiektu. Poniżej zamieszczam kilka screenów z bookingu gdzie możecie zobaczyć jakie podejście mają właściciele do klientów.
Oczywiście przy praktycznie wszystkich negatywnych komentarzach mamy informacje o bardzo niemiłej obsłudze ale pojawia się też pewien smaczek: sugerowanie, że klienci... załatwiają się we własne łóżko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ps. Z jednej strony dziwie się ludziom którzy nie zaglądają do internetu i nie zapoznają się z opiniami innych gości na temat miejsca do którego jadą i gdzie będą żyć przez kilka/kilkanaście dni. Z drugiej strony widzę, że ten obiekt ma ocenę na bookingu 8.4/10 i rozumiem, że to na pierwszy rzut oka może wprowadzać w błąd.
Z wypowiedzi które dziś czytam wynikają dwie rzeczy które wpływają na tak wysoką ocenę obiektu:
- booking moderuje opinie zamieszczane na ich serwisie i te negatywne nie zawsze znajdują się na ich stronie
- Właściciele Willi Karpatia v2 jeśli mają konflikt z klientem i domyślają się, że może pojawić się negatywna opinia to na bookingu zaznaczają, że klient nie przyjechał i przez to taki klient nie może zamieścić opinii
Dlatego pamiętajcie następnym razem przed wyjazdem (szczególnie w nasze góry ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), że warto zapoznać się z opiniami z innych stron i przede wszystkim zapoznać się z treścią komentarzy, a nie tylko oceną ogólną która jak widać może wprowadzać w poważny błąd.