Eobuwie sprzedaje wadliwe produkcyjnie buty - wykopefekt

f.....3
f.....3

Liczę na Waszą pomoc!
 
TLDR:


Obsługa klienta sklepu eobuwie leży. Jest to skandal,  wysłali mi wadliwy towar dwa razy po czym nie mogę uzyskać podstawowego zwrotu pieniędzy. Mam nadzieję, że moja strata będzie ten sklep kosztowała dużo więcej niż koszt tych butów. Złożyłem zamówienie w maju, a butów nowych, nieuszkodzonych do dzisiaj nie otrzymałem. Mnóstwo czasu, nerwów i na końcu strata.

Link do produktu: https://www.eobuwie.com.pl/esp...
Buty otrzymałem 28.05, wszystko poszło sprawnie i bezproblemowo. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do procesu zakupowego.
 
Ale dalej jest tylko gorzej:

Problemy zaczęły się po pierwszym lub drugim użyciu, podeszwa w jednym z butów samoistnie się odkleiła. Po zauważeniu problemu od razu schowałem buty do pudełka i napisałem do eobuwie. Wypełniłem formularz reklamacyjny i poprosiłem o zamianę na nowy produkt. Sklep otrzymał moje buty i mieliśmy długą wymianę maili. Na początku nie chcieli uznać reklamacji, jednak po kilku odwołaniach otrzymałem pozytywną decyzję i 26.07 (po 2 miesiącach) otrzymałem nowe buty.

Buty po odklejeniu się podeszwy: 


436c5547426e565558546b3d_MSGwGFIWTlfkDHDlEsGUqkxfyfTG9JoE.jpg



Sytuacja jednak się na tym nie skończyła i po około dwóch założeniach nowych butów podeszwa ponownie się odkleiła. Zareagowałem w taki sam sposób, zapakowałem produkt i złożyłem reklamacje w taki sam sposób jak za pierwszym razem. Ponownie wywiązała się dyskusja, jednak tym razem zażądałem zwrotu pieniędzy. Po kilku wymianach maili, otrzymałem decyzję negatywną. Po dwukrotnym odwołaniu, decyzja pozostała niezmienna. Niestety otrzymałem uszkodzone buty z powrotem.


 Odpowiedź eobuwie 1:


436c5547426e565558546b3d_EBIRaSTykZKCCOQkurM11Pqs3xS9s4KB.jpg

Odpowiedź eobuwie 2:


436c5547426e565558546b3d_877RcJ2InG51jW08k50U9w02LsB63JgH.jpg
 

 

Decyzja:
 

436c5547426e565558546b3d_mMKjaQgCTkHhS5eVhBmXTDN8FtvqNJc5.jpg