Ostrzegam przed zakupami w firmie Sorella Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie
Ostrzegam przed zakupami w firmie Sorella Sp. z o.o
17.5.2017 zakupiłem telefon Samsung Galaxy S7 Edge na Allegro, na fakturę na firmę:
//allegro.pl/show_item.php?item=6823830327
Telefon według opisu nowy, z 24 miesięczną gwarancją i z polskiej dystrybucji, to było dla mnie najważniejsze. Cena była okazyjna ze względu na brak pudełka i słuchawek pomyślałem, ale te braki nie stanowiły dla mnie problemu.
Mimo ekspresowej wpłaty i wyboru kuriera, telefon dotarł do mnie dopiero po tygodniu. Po rozpakowaniu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to niestandardowe folie ochronne, które widziałem na telefonach z innych aukcji, gdzie sprzedawcy uczciwie przyznawali, że są to telefony odnawiane bez gwarancji. Moje przypuszczenia potwierdził znajomy pracujący w Samsungu, jednak największym problemem okazał się brak gwarancji.
Nie zastanawiając się długo postanowiłem zwrócić towar z tytułu niezgodności z opisem i tu zaczęły się schody. Telefon nie odpowiada, na maile dotyczące terminu wysyłki nie odpisywali, więc nie tracąc czasu od razu oficjalnie założyłem dyskusję na Allegro:
Jak widzicie, przestali się udzielać w dyskusji po bardzo krótkim czasie, lecz nadal cierpliwie czekałem i liczyłem na polubowne zakończenie sprawy. Mimo tego, że logowali się na Allegro, nadal nie odpisywali na wiadomości, więc postanowiłem wystawić negatywny komentarz. Niezwłocznie pod tym komentarzem napisali sprostowanie wybielające ich w tej sprawie:
Nie dołączyli żadnych dokumentów tak jak twierdzą w odpowiedzi, szczególnie pierwotnej faktury VAT. Otrzymałem jedynie fakturę marżę i to jeszcze przeznaczoną dla biur podróży(?!). Jaki jest z nimi kontakt też dobrze widać w powyższej dyskusji.
Czytając ich negatywne komentarze to nie pierwszy raz kiedy sprzedają telefon niepewnego pochodzenia jako nowy i mają problem ze zwrotem towaru.
Te kłamstwa sprowokowały mnie do napisania tego artykułu, może ktoś kto trafi na ich aukcje pomyśli dwa razy zanim coś od nich kupi.
17.5.2017 zakupiłem telefon Samsung Galaxy S7 Edge na Allegro, na fakturę na firmę:
//allegro.pl/show_item.php?item=6823830327
Telefon według opisu nowy, z 24 miesięczną gwarancją i z polskiej dystrybucji, to było dla mnie najważniejsze. Cena była okazyjna ze względu na brak pudełka i słuchawek pomyślałem, ale te braki nie stanowiły dla mnie problemu.
Mimo ekspresowej wpłaty i wyboru kuriera, telefon dotarł do mnie dopiero po tygodniu. Po rozpakowaniu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to niestandardowe folie ochronne, które widziałem na telefonach z innych aukcji, gdzie sprzedawcy uczciwie przyznawali, że są to telefony odnawiane bez gwarancji. Moje przypuszczenia potwierdził znajomy pracujący w Samsungu, jednak największym problemem okazał się brak gwarancji.
Nie zastanawiając się długo postanowiłem zwrócić towar z tytułu niezgodności z opisem i tu zaczęły się schody. Telefon nie odpowiada, na maile dotyczące terminu wysyłki nie odpisywali, więc nie tracąc czasu od razu oficjalnie założyłem dyskusję na Allegro:
Jak widzicie, przestali się udzielać w dyskusji po bardzo krótkim czasie, lecz nadal cierpliwie czekałem i liczyłem na polubowne zakończenie sprawy. Mimo tego, że logowali się na Allegro, nadal nie odpisywali na wiadomości, więc postanowiłem wystawić negatywny komentarz. Niezwłocznie pod tym komentarzem napisali sprostowanie wybielające ich w tej sprawie:
Nie dołączyli żadnych dokumentów tak jak twierdzą w odpowiedzi, szczególnie pierwotnej faktury VAT. Otrzymałem jedynie fakturę marżę i to jeszcze przeznaczoną dla biur podróży(?!). Jaki jest z nimi kontakt też dobrze widać w powyższej dyskusji.
Czytając ich negatywne komentarze to nie pierwszy raz kiedy sprzedają telefon niepewnego pochodzenia jako nowy i mają problem ze zwrotem towaru.
Te kłamstwa sprowokowały mnie do napisania tego artykułu, może ktoś kto trafi na ich aukcje pomyśli dwa razy zanim coś od nich kupi.