Nie rzuciłem pracy w korpo i właśnie wydałem pierwszą grę - Pixel Wizards

dese
dese
Cześć!

Dzisiaj, po dwóch miesiącach pracy wrzuciłem do Google Play moją pierwszą grę :-)

Pixel Wizards to prosta, zręcznościowa gra dla dwóch graczy (na 1 urządzeniu), z grafiką w stylu pixel art.
Gracze wcielają się w czarodzieji i próbują się nawzajem pozabijać ;-).



Czarodziej ma do dyspozycji cztery czary (żywioły). Czary podzielone są na ofensywne i defensywne.
Na zasadzie podobnej do gry papier-nożyce-kamień, jedne czary "wygrywają" z innymi.

Dodatkowo grę urozmaicają powerupy np. szybszy cooldown (przeładowanie),
zwiększone obrażenia, spowolnienie przeciwnika itd.
W założeniu miała być prosta, szybka i dynamiczna (chociaż nad dynamiką zamierzam jeszcze popracować).

Grę zamierzam rozwijać (w planach jest multi po sieci + tryb dla jednego gracza).

Grę tak jak wspomniałem tworzyłem ok. 2 miesięcy, po godzinach - ucząc się przy tym praktycznie wszystkiego.
Nie miałem wcześniej żadnego doświadczenia w #gamedev.
Chętnie odpowiem na pytania związane z procesem nauki, silnikiem i ogólnie technologią (na tyle na ile będę potrafił).

Aktualnie gra jest dostępna na Google Play (link poniżej), za jakiś czas zamierzam ją wrzucić też na App Store.
Jest darmowa (z reklamami, jak nauczę się robić IAP to dodam możliwość ich usunięcia ;-) ).

Google Play (Wymagany Android 4+):
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.upcode.pixelwizards

Zachęcam do pobrania i wypróbowania. Komentarze i pytania mile widziane :-)