Krótka historia jak UPC oszukuje klientów...

Verbatino
Verbatino
UPC - firma, która już wiele razy pokazywała, że ma w dupie swoich klientów:
//www.wykop.pl/link/3317265/uokik-upc-polska-bezprawnie-podwyzszylo-abonament-jest-kara/
//www.wykop.pl/link/3318539/upc-polska-nie-chce-placic-kary-i-oddac-oplaty-za-oszukiwanie-abonentow/
//www.wykop.pl/link/3310323/jak-konsultanci-i-technicy-upc-traktuja-klienta/
//www.wykop.pl/link/3265125/rewolucja-i-nowoczesnosc-w-upc-rozmowa-z-bok/
//www.wykop.pl/link/3146053/na-co-mozna-liczyc-od-upc/
//www.wykop.pl/link/3397261/wydymany-przez-upc/
https://www.youtube.com/watch?v=EWmMcAcLyl8
https://www.youtube.com/watch?v=dQwmKcWkjQk
https://www.youtube.com/watch?v=wW0vRGZ7oF0
https://www.youtube.com/watch?v=TzzGx6XzHr4
https://www.youtube.com/watch?v=B-7wBbP9mlc

No więc i ja dzisiaj postaram się wam przedstawić jak zwykli ludzie są dymani przez UPC - w razie gdyby ktoś był zainteresowany ich usługami.
Jestem klientem UPC od ok. 6 lat. Mam pakiet TV Select Extra HD + Internet 60Mb/s + Telefon 60 min. (bo był darmo w pakiecie) + dodatkowy dekoder Multiroom HD i po ostatniej podwyżce płacę 154,90 zł brutto (umowa na czas nieograniczony).
Chciałem zaktualizować troszkę temat...
Oferta specjalna dla wieloletniego klienta:
Pakiet TV Max Extra HD + Internet 120 Mb/s + Telefon 240 min. (nie wiem komu to potrzebne...) 149,99 zł przez dwa miesiące, potem 164,99 zł (umowa na 12 miesięcy).
Promocja z dupy, bo nie chcę dodatkowych kanałów oraz większej ilości minut na telefonie stacjonarnym (którego nie mam i z usługi nie korzystam). Jedynie podwyższenie przepustowości łącza wydaje się być spoko a więc dzwonię do UPC. Rozmowa z BOK przebiegła krótko: potrafią przedstawić tylko i wyłącznie taką samą ofertę co na stronie :|

Screeny:





Z ciekawości sprawdzam jaką ofertę mają nowi klienci i tu najfajniejsze kwiatki:

Oferta w Firefoksie: 109,00 zł



Oferta w Chrome: 129,00 zł



Obydwie oferty na tych samych parametrach lokalizacyjnych - moje miejsce zamieszkania.
Nawet jeśli dodamy 10 zł za dodatkowy dekoder to i tak nowi klienci mają lepszą ofertę i to na czas nieokreślony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wobec powyższego piszę na chacie z konsultantką, że chciałbym wypowiedzieć umowę i zawrzeć nową, a odpowiedź brzmi:





( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapytałem również o różnice w cenach. Odpowiedź:



( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak dla mnie to UPC w dymaniu klientów ma absolutnego mistrza...